Ny vecka

Jaha , då var det måndag idag igen då!
Idag fick Conny lite sovmorgon och började inte fören 10.. så han kommer hem runt halv 8 ikväll..lite småtråkigt men men!
Vi äter svampsoppa med baguetter när han kommer hem, det blir mysigt!

Jag och Ellie håller igång, ska strax gå ner och hämta ett paket från Jotex, mina fina gardiner som kommit :D
Väntar på en smsavi från HM också , lite sommarkläder till Ellie, borde komma snart, så när det kommit går vi ner!

Nu när Ellie är 64cm lång så har vi börjat använda alla kläder i stlk 62, som nu sitter bra, vissa märken är lite större dock, men det är så kul för nu kan hon ha alla presenter hon fick när hon föddes, fick mest stlk 62, och även lite 68 och 74, så det är ju perfekt!
Idag provade vi en outfit som hon fick av min syssling Malin med familj , jättefin body med tillhörande byxor från Name It!

Älskar dom , satt perfekt på henne!

Imorgon är det Öppna förskolan igen , det var ett tag sen , det har varit stängt tisdagen förra veckan och veckan innan också tror jag, men nu så!
Nu är det säkert roligare för Ellie att gå dit , när hon kan "vara med" mera, ligga på mage och se vad dom andra bebisarna gör!
Kommer ihåg i början när hon bara var 2 mån , och började grina när dom andra bebisarna tjoade och skrek, min lilla plutt, då var hon inte så stor, hon är ju trots allt minstingen i gruppen!


Kommentarer
Natti

Å vad fina kläder! Måste kolla på såna till min bebis.. hihi :)

2012-05-07 @ 20:08:23
URL: http://junimamma.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0