Mormordag

Idag har jag och Ellie varit hos min mamma och co, och åkte till Bromma Blocks och shoppade lite!
Ellie fick ett par ursöta ballerinaskor av mormor, som hon ska ha efter dopet! :)

Vi kollade i massa affärer och hittade massa fint, bla en present till min pappa och en present till Tuvabebisen, Connys kompis patrik och hans mikaelas lilla dotter som vi ska hälsa på imorgon :) Hon är sååå söt, på kort har jag ju bara sett än så länge , men hon är säkert söta IRL!

Ikväll ska vi på middag hos min pappa, blir säkert något gott som vanligt!
Fira hans födelsedag som var den 10, och efter det åker vi hemåt och myser , och lilla skruttan ska i säng!

Imorgon kommer bästa Fanny hit med sin familj på lunch och myser, saknar henne så det ska bli supermys! :D

Nu ska jag byta kläder på Ellie igen(hon har kräkts ner 2 st outfits idag), och sen ska vi börja röra på oss mot pappa!:)


Ellies första par skor! Dom ska vi spara <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0