Mammaledig

Det är ju det bästa som finns!

Idag när vi kom ner till ÖF så var det stängt pga sjukdom.. så hela gänget gick till centrum och köpte en kaffelatte och glass och satt i solen och fika!
Sen gick vi på en lång promenad i solen, 5,3 km gick vi..superskönt var det..

Och nu har jag och Ellie kommit hem igen och hon ligger och rullar på golvet och tjoar och stimmar, pluttisen!
Har handlat lite till middagen ikväll när mamma och oscar kommer hit, blir pasta carbonara!

Nu ska jag öppna HM paketet som kom idag, men det var litet så jag gissar att det var pyjamaserna..
Hmmm..undrar vart min andra paket tagit vägen då..får maila dom sen och höra!


Dom här 4 blev det , perfekta nu i sommar!!


Kommentarer
Karolina, mamma till My <3

Dom har mysan också:)

2012-05-10 @ 11:26:16
URL: http://lillamys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0