Lördag

Och mannen i huset är till och med ledig , bra dag det här!!
Ellie och jag gick upp runt halv 9, och sen ville hon sova en stund senare, och efter det gick conny också upp!

Då gjorde vi oss klara och åkte mot Handen C, för jag skulle hämta ut mina linser, och handla lite annat smått och gott..
Det blev en vit solhatt till Ellie, en bodysuit från (damdamdamdam) NEWBIE såklart, en ny bikini till mig och hårfudge till conny!

Märkte nu när solen varit framme ofta att mina bikinis som jag hade innan graviditeten och amningen , dom är ju aningen för små nu , så det blev en större överdel än innan , och en likadan underdel som förra sommaren!

Det blev en likadan som du hade Elin(det var den ända som var snygg och satt bra), men men , då matchar vi ju ;)
Conny sa polkagris till mig , men det är ju bara gott (fredag klockan 3) så det gör inget!

Nu ikväll ska vi hem till min pappa på middag, han skulle grilla så vi kommer gärna sa jag :D
Köpte en flaska rött idag åt honom , hoppas den är god nu bara!

Jaja , om det blir bra väder imorgon så åker vi nog och lägger oss på en filt någonstans och myser!

Puss&Kram


Kommentarer
Elin

Ja den var ju himla snajsig till bra pris den där. Så vi får va matchande polkagrisar på playan i sommar! Söööt hon va på bilderna nedan förresten!

2012-05-26 @ 20:45:54
URL: http://Norbergskan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0