Berga dagarna

Idag kommer mitt hjärta hem, saknar honom!! <3

Imorse åkte jag förbi jobbet en sväng, skulle boka in en tid med min chef för att prata om när jag ska jobba lite extra fr.o.m. Augusti! Så ska dit på tisdag igen 10:30! Det kommer bli 1 kväll i veckan och var 4e helg! Bra med lite extra pengar! :)

Sen när jag kom hem vid 12 så kom Jonathan hem från skolan, så vi åkte till handen c och shoppade lite presenter, och bytte ett par newbie byxor som gått sönder lite och fick ett par nya!
Köpte en present till min lillebror som tar studenten imorgon!! Kommer ihåg 2008 när det var jag! Härligt! Ska bli kul :)
Och efter det ska vi hem till min mamma på studentfika, blir smörgåstårta, sjukt gott!!
Och min morbror och hans tjej kommer, med min nyfödda kusin Ludvig! <3
Så jag fixade present till honom också :)

På lördag blir det mysmiddag och familjemys, och på söndag är det bergadagarna!
Min gamla skola har det varje år, och man får kolla på kossor, grisar, hästar och alla traktorer, och så har dom hästuppvisning(som jag var med på ett år när jag gick där, körde häst och vagn) och massa stånd så man kan köpa närproducerat och korv och så! Det är supermysigt! Gå om ni kan, om man har barn, dom tycker det är superkul!!

Snart ska jag fixa pannkakor till barnen när Alex kommer hem, och sen kommer Conny runt halv 9 <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0