Veckan hittills

Ja vi har ju varit hos Fanny & Sebastian i deras fina hus i linköping!
Vi har haft det super mysigt och skönt, mysiga middagar och promenad i vårsolen!

Vi var ute och gick med barnvagnarna på landsvägarna där ute i 1,5 timme och prata om allt mellan himmel och jord, åt mysiga frukostar med tända ljus och en sväng till Linköping för fika hann vi också med!

Dagarna rusade förbi , men de gör dom ju när man har trevligt :)

Ellie var ju lite skrikig de första 2 dagarna , men det gick ju över sen när hon hade bajsat :P som tur var!
Men vi åker nog ner till dom och hälsar på snart igen , och hoppas på bättre humör från lilla fröken här!

När vi kom hem så hämtade vi mat från sushi house, kollade på gravidfotografierna och sen kollade vi på en film!
Pappa tyckte det var mysigt att vi var hemma igen tror jag, pussade på oss hela tiden och gosade <3

Tack för mysiga dagar gumman , saknar er redan! <3



Idag har jag en riktig liten gladfis här hemma , hon jollrar och ler hela tiden , till och med när hon äter, så släpper hon taget och tittar upp på mig och ler! Lilla hjärtat <3

Vi var ute på en liten promenad imorse, men det blåste ju som bara den , så det blev bara 30 minuter, men skönt med lite frisk luft!
Det märks att man inte var så vältränad efter graviditeten och förlossningen , haha! Jag har träningsvärk i vaderna efter min och fannys långprommis i tisdags, då är det illa :P
Men jag har ju som mål att gå ut på promenad minst 30 minuter varje dag, så länge det inte spöregnar/snöstorm
Ikväll blir det Tagliatelle pasta med laxfileér och hollandaisesås(stavning?), och fredagsmys i soffan!

Ta hand om er så hörs vi imorrn, Puss & Kram från oss så länge!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0