Underbart

Hon har varit superglad hela dagen, börjar undra vad som va i vaccinet :P haha

Vi sov en stund tsm vid 1 och sen gick vi ner till öf vid 2, eftersom hon var hur glad som helst!
Målade ett till lager på avtrycken vi gjorde, och sen satt vi och busade med barnen och pratade!
Fick massa prover på olika krämer från shiseido av Julia som jobbat på arlanda taxfree, så nu kanske jag hittar en ny favoritkräm! :)

Sen kom Conny hem från jobbet och vi kollade på hostel 2 och åt middag, wokad lövbiff med nudlar, jättesmarrigt!

Nu ligger jag i sängen och kollar på dhw, och sen är det bb ;)

Imorgon åker jag förbi jobbet en sväng och äter lunch med Natti, sen får vi se vad jag hittar på!

Godnatt på er och sov så gott! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0