Mumsigt fika!

Nu har min moster m. familj precis åkt hem , Ellie ligger och sover en stund och jag kollar på The Mask på 5an!

Ellie fick lite kläder och en Brio Tax av dom , jättefina :) Tack!!

Dom hade med sig kanellängder och semlor, som vi fikade, och ellie somnade hos min moster en stund , sen låg hon och snackade järnet med min ena kusin joakim, hihi söta!

Conny kommer hem senare ikväll och fram tills dess så ska vi bara mysa här hemma, sen blev det en semla över också, får se om jag blir sugen på den sen kanske , det är ju trots allt lördag ;)

Imorgon kommer Connys mamma och pappa på middag också!

Ha en mysig kväll , Puss & kram från oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0