Måndag morgon

Godmorgon!
Igår var Ellie riktigt gnällig men sov bra hela natten, himla tur det!
Hoppas hon är lite gladare idag då, vi tänkte åka och överraska Conny på jobbet lagom tills han slutar! :)

Imorse lämnade jag grabbarna vid taxin och sen gick vi upp och somnade om jag och Ellie!

Har precis kollat på Beck- levande begravd på Canal +, fy vad obehaglig den var, jag har drömt flera gånger att jag blivit begravd levande, och vaknat alldeles svettig, inte alls kul!

Åh, imorgon ska min lilla tjej på 3 mån kontroll och vaccination!
Vid 3 mån ålder ges kombinationsvaccin mot difteri, stelkramp, kikhosta, Hib (Haemophilus influenzae typ B) polio och – om barnet tillhör en riskgrupp – hepatit B samt vaccin mot pneumokocker.
2 sprutor kommer hon att få då, stackaren! Gissar att hon kommer vara otröstlig efteråt, men hon kanske chockar mig och reagerar kanske inte ens, vissa barn känner av det och andra inte!
Om hon är pigg och glad går vi till öf vid 13, om hon är kinkig så stannar vi hemma och myser!

Ikväll blir det soppa och nygräddade baguetter till middag och sen familjen annorlunda och sen går filmen du har mail på tv, den är mysig faktiskt!
Nu ska vi gå upp och äta lite lunch tror jag. Sen går vi på en mysig promenad och postar hand och fotavtrycken vi gjorde igår! Mamma beställde dom från lifestone som doppresent till Ellie, så skickar man in dom så gör dom en tavla i gjutsten, jättefint!
Dom var här igår och åt våfflor med oss och lekte!

Ha en bra dag, så hörs vi imorgon! :) kraaaam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0