Lördag

Och mannen i huset jobbade idag, så min pappa och hans tjej kom hit och hälsade på lite idag!
Vi trixade lite med systemkameran och han visade mig lite saker, den var ju hans förut!

Sen ringde Conny mig från jobbet vid 2, och då var jag redan superhungrig, och så sa jag att han skulle köpa med sig mat på väg hem . jag var så sjukt sugen på kyckling med cashewnötter, åh det var sååå gott!
Hoppas bara det inte var för starkt så att det går över i mjölken och Ellie får ont i magen.. det återstår att se! :)


Imorgon har vi inga planer, Conny jobbar igen och slutar 4.. funderar på om jag ska ta bussen till handen och hämta ut mina linser, får se.. annars gör jag det i veckan!

Just nu kollar vi på filmen Hurt locker, och Ellie ligger i Connys knä och jollrar, lilla gosfian.. jag blir alldelles varm i hjärtar när jag ser dom två tillsammans , mina två finaste! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0