Ledig dag

Imorse när vi vaknade var pappa ledig så vi låg och mös i sängen alla 3 innan vi åt en mysig frukost tillsammans! <3

Under frukosten satt vi och planerade veckomenyer för de 4 kommande veckorna, och sen blev det storhandling!
Så nu har vi verkligen allt hemma, så skönt att slippa springa och små handla hela tiden!
Vi hamnade på 3000:- för 4 personer, 28 maträtter då för 4 veckor + blöjor och div. Annat! Hittade också en del böcker på halva rea priset, kokboken halv åtta hos mig, och en jättetjock rosa sagobok med Askungen och alla andra prinsessor! Ganska bra jobbat!! Sen får vi ju handla lite färskvaror då och då, som mjölk och så!

Igår kom breaking dawn ut på dvd också, så den följde också med hem!
Kollade på den när vi kom hem, och sist jag såg den låg Ellie i min mage och sparkade <3

Det blev pizza till middag idag och en lite konstig film kollade vi på till middagen!
Nu är jag klar för sängen redan men ligger och kollar på lyxfällan och sen revenge och bb!

Ha en mysig kväll så hörs vi imorgon!! Kram från oss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0