Kvällsmys!

Just nu har vi kvällsmys, Ellie ligger på min mage i pyjamas och sover, och jag kollar på lyxfällan, barnen sover och min bättre hälft passar på att spela lite Playstation!

Idag gick vi igenom allt vi lärt oss på massagen och gjorde hela programmet! Hon tyckte om det fram tills vi kom till mage och bröst, då blev hon trött, så jag tog upp henne och då tvärsomnade hon i min famn! Massage is the shit om dom är trötta ;)

Och på tisdag ska vi äta lunch på sushi house i centrum och gå en promenad innan vi går till öppna förskolan, och där ska vi göra hand och fotavtryck i gips! Super kul ju! Får se hur det går med en vild bebis :)

Strax börjar Revenge på trean, så spännande tycker jag!
Det går ganska många roliga serier just nu tycker jag!
Följer just nu: familjen annorlunda, desperate housewifes, efterlyst eller tunnelbanan beror på vad jag är sugen på, Revenge och halv åtta hos mig!
Älskar att mysa i soffan/sängen med en kopp te, lite tända ljus och något bra på tv! Sen får man ju självklart anpassa sig efter Ellies behov och hur hon är!

Här är dagens bebbo, i pappas famn <3!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0