Halloj

Det löste sig på tisdag med barnvaktandet, jag åker dit på måndag em och sover kvar där med Ellie , och sen är jag barnvakt på fm på tisdag , och sen kommer Bosse hem och hämtar oscar vid 12, så jag hinner till ÖF till 13 ;)

Idag sålde jag mjukliften jag köpte till vagnen , la dit ett mysigt fårskinn istället, och fick 600:- för mjukliften, cash is king!

Snart blir det middag och sen godis!
Känner mig trött idag så det här är allt ni får ;)

Förstorade upp lite bilder, och ställde 2 st ovanför sängen på tavellisten, mycket nöjd!


Kommentarer
Liinda

gillar era fina foton! :)



Men hur menar du med vagnen, har hon en fäll hon ligger på nu istället för liften? Funkar de bra? :)

2012-03-11 @ 09:14:02
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0