Godmorgon underbara lördag!!

Inatt chockade Ellie mig med att sova från klockan 22 till 04 i sin egna säng dessutom!
När hon vaknade så gissade jag att klockan var runt 01 för då brukar hon vakna, men icke :D
Det är min flicka det, hoppas det fortsätter såhär!

Vi har hittills hunnit med mysig frukost, jag har tagit en skön dusch och vi hjälptes åt med disken! Härligt!

Snart åker Conny till norrköping för att kolla på fotbollen med några kompisar, dom kör tips sm tillsammans! Och i em kommer min moster med familj hit och hälsar på, dom har inte träffat Ellie ännu så det ska bli kul :)

Imorse vid frukostbordet så bläddrade jag igenom senaste mitt i Huddinge tidningen, och hittade då Ellies födelseannons som vi skickade in! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0