Blåsigt

Godmorgon!!
Sovit gott? Det har vi gjort iaf!
Idag blåser det som bara den ute ser jag, så vi stannar inne idag!

Grabbarna kommer hem tidigt idag från skolan och dagis, så dom kommer vi 2, då är det jag som hämtar dom vid porten!

På tal om ingenting så skulle jag vilja ha en pausknapp, för fy tusan vad Ellie växer! Hon kommer på nya saker nästan varje dag nu, så kul att se!
Senaste är att hon har händer, och då ska gärna hela handen in i munnen :P Igår låg hon och smaskade på den i sin säng (vi trodde att hon sov) så det hördes ända ut i vardagsrummet :P

Ikväll är det äntligen dags för Greys anatomy igen, och tunnelbanan! Då blir det jag, en kopp te, en filt och möjligtvis en gosig bebis om hon inte sover!

Ha en mysig kväll!

Igår somnade hon såhär, haha!


Kommentarer
Liinda

Sååå söt :D

2012-03-07 @ 21:53:38
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0