The wonder weeks

Heter appen, om man vill ha koll på sitt barns utveckling!
Dom kommer in i olika åskmolnsperioder, och då utvecklas dom massor, och det märks på humör och sovrutiner!

Förra perioden märkte jag NADA av det, förutom att hon utvecklades, men inget humör eller matavvikelser!
Men nu , nu märks det kan jag säga!
Nu är hon inne i en period , och har nu börjat sova sämre, hon äter inte lika mycket, och blir typ förbannad när hon ska sova!
2 nätter i rad har hon skrikigt sig trött när hon ska sova , och då var det vid 23, eller som igår 00 hon somnade!

Och igår var hon arg från 23-00, och somnade då efter mycket om och men!
Jag försökte gå runt och vagga henne, men hon stretade bara emot, så conny provade och då var hon lite lugnare en stund , men sen började det igen..och efter ca 30 minuter med skrik och stret så fixade jag en flaska (igen) och satte mig i ett mörkt vardagsrum och matade henne, och då totaldäckade hon!
Och sen sov hon fram till halv 7, så jag ska ju inte klaga där, MEN det vore ju skönt om jag och Conny kunde få vara just Anna och Conny på kvällstid när hon sover, och inte bara vara mamma  och pappa HELA dagen!
Hon somnade ju runt halv 8-8 förut och sov då för natten , men men!
Det är säkert bara en period och det går säkert över snart, hoppas vi!!

Men hon var ju jäkla söt igår när vi skulle sova, innan skrik och panik kom på besök!

Mys hos pappsen <3
Det är ju en jäkla tur att hon är så söt, annars hade man ju blivit galen :P

Och på dagen så mös vi här hemma och kollade på Titanic , var typ 5 år sen jag såg den, men gud vad den är bra!

Nyvaken tjej!


Kommentarer
Mikaela

Den ska jag skaffa! :) Och ja, det är tur att dom är söta! Det blir värt besväret när man får dom där leendena!

2012-06-10 @ 21:45:15
URL: http://miikaelas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0