Midsommarafton

Hej på er!
Glad midsommar :)
 
Här hemma har grabbarna precis kommit hit , deras mamma åker till turkiet idag, så vi har dom en extra helg!
Imorse gick jag och Ellie ner till ICA och handlade lite ingridienser till en jordgubbstårta!
Hade sån jäkla tur, när jag kom ner så var det tomt på tårtbotten i hyllan , så jag frågade och då hade han 2 st kvar, så jag roffade åt mig 1 och gick bort mot grönsaksavdelningen , och där hade dom jättefina svenska jordgubbar, vilken lycka :D
Ellie sover just nu , och när hon vaknar åker vi bort mot Farsta gård där dom har lite midsommarfirande, med klä stången , resa den och dans och så! Blir nog roligt för barnen , och vädret kunde ju inte bli bättre!
Och när vi kommer hem så blir det sill och potatis för oss vuxna och barnen får korv med bröd, och sen fikar vi tårta :D
Tråkigt att alla är lite halvsjuka , annars hade vi säkert hittat på något roligare, men men!
 
Här är en bild på mig och Ellie , som är midsommar fina idag! Blommiga tjejer :D
Mor & Dotter <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0