Ingen Bugaboo här inte

Vi åkte ju och kollade på vagnen idag, men den var rätt sliten på framhjulen , och chassit var också lite rangligt tyckte jag, men vi fick ner den till 3500:- iaf, så vi köpte den , oh knallade till bilen , och då märkte vi att den inte gick att fälla ihop helt , så den tog liksom upp hela bakluckan , så jag knallade tillbaka och lämnade tillbaka den , och fick pengarna tillbaka!

Så provade jag sittdelen på Brion idag när vi kom hem , och den kommer vara alldeles utmärkt :)
Vi kör på den så länge, så får vi se om ett tag, om hon gillar den så kör vi på den , och annars blir det nog någon lättare sittvagn!

Så när jag kom tillbaka till bilen så hade Ellie tröttnat på att sitta i bilstolen , så hon satt i Connys knä och höll i ratten, och DET var superkul!!
Tokunge! <3

Och nu blir hon mer och mer stadig när hon sitter upp , och klarar minst 15 sekunder utan stöd, så duktig!!
Och skönt när hon kan sitta helt själv och leka , blir ju ett helt annat synfält för henne! :)




Kommentarer
Liindiita

Gulli tjejen!!!

2012-06-08 @ 07:47:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0