Härligt

Idag har vi som sagt planterat blommor och kryddor på balkongen jag och Ellie, vi gick även på en skön promenad innan och hon somnade gott i vagnen!
Sen kom grabbarna hem , och jag fixade middag och gjorde dom klara för bedtime, sen kom Conny hem och nu kollar vi på fotbollen , Ellie somnade för typ 20 minuter sen , bättre än dom senaste dagarna iaf!
Fast jag fick gå runt med henne i famnen och tillslut somnade hon mot min axel , lite mysigt faktiskt, det gjorde hon alltid när hon var mini! <3

Innan Conny kom hem somnade Ellie en stund i våran säng när vi låg och kollade på tv , mystjejen!


Och här var i början av fotbollsmatchen , Hejja sverige!!
I sin "nya" pyjamas hon fick av min farmor och faster när hon föddes! Mysig!

Imorgon är det öppna förskolan , ska bli skönt att komma ut och träffa lite folk känner jag, var stängt förra veckan och då var vi själva hela veckan typ, promenader och mys!
Men imorgon blir det bebisar så det räcker och blir över!

Och innan det kommer Karin och Molly hit på matlådelunch och så ska jag fixa en rabarberpaj också! :)
Dom andra mammorna kunde inte, Linda är i prag(avis, javisst) och Elin hade dubbelbokat sig så det blir bara vi 2!

Nu ska jag också krypa ner i sängen , så hörs vi imorn!
Skit också , sverige losade!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0