Godmorgon

Ja natten har ju varit mindre rolig!
Ellie vaknade vid 21 igen , och ville se fotbollen :P
Sen somnade vi vid 11 igen , sen vaknade hon vid halv 2 och blev så förtvivlad att hon vägrade ta bröstet , och då mådde jag så sjukt illa och hade sån hemsk feberfrossa så jag gjorde en flaska lite snabbt, och sprang in på toa och spydde, och Conny fick mata henne, och sen höll han på att kissa på sig så han sprang på toa!
Sen somnade Ellie och jag flyttade över henne till sin säng, så hon inte skulle vakna om jag behövde spy mera!

Resten av natten bestod av frossa, illamående, ont i kroppen och sjuka drömmar!
Nu mår jag väll lite bättre, men har bara fått i mig ett glas nyponsoppa och lite te med dextropur i!
Conny är och handlar blåbärssoppa och skorpor till mig, och barnen följde med och handlade lördagsgodis!

Snart är det väll dags för Ellie att sova en stund, och då ska jag passa på att vila lite!

Min söta sverige bebis igår :)


Kommentarer
Elin

Men fy bubblan! Stackars dig. Hoppas verkligen att du mår bättre snart och att du får hjälp med Elie så du kan kräkas ifred! Kram

Svar: Ja jag får massa hjälp , Conny mår bättre tack och lov, så han har tagit henne när hon ville det, och annars ligger hon på golvet och sprattlar!Sen har han tagit komandot och skött disk, tvätt och matlagning! Vad vore jag utan honom liksom!
Kram
ANNA

2012-06-16 @ 13:47:47
URL: http://norbergskan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0