Farmor

Idag åkte jag och Ellie hem till min farmor , och sydde en stolsdyna till hennes matstol!
Blev superbra :D
Världens bästa farmor , hon kan nog allt!

När vi kom hem så kokade jag morötter och äpple och päron , och gjorde pure på dom sen , morotspuren blev supergod , och Ellie tyckte väll sådär :P Men men , provar igen imorgon och se vad hon säger då!

Äpple och päronpuren var däremot godare, blandade i den i hennes gröt och så fick hon lite efter gröten också , och det var mums!
Stavmixern var läbbig också, hon började grina när jag satte igång den :P



Ikväll kommer Conny hem sent, han jobbar till 19 , men kommer nog jobba över lite!
Så han köper med sig mat hem :D Kommer välja kyckling med cashewnötter från godaste stället jag ätit på!
Ligger en liten vit stuga i huddinge centrum , och dom gör GODASTE thaimaten , try it om ni är i närheten någon gång , grymt gott!! Åh nu blev jag hunrig bara för det! :P

Saknar min älskade, ska pussa på honom massa när han kommer hem <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0