Blommor

Vi gick på en promenad när Ellie blev trött, så hon skulle somna!
Och på vägen hem kunde jag inte låta bli att plocka dom här underbart fina gula blommorna , och sen tog jag två kvistar vita blommor från en buske, blev superfint på köksbordet!




Och för varje dag som går , så älskar jag min kamera mer och mer!
Har en Pentax K10, med något superobjektiv som pappa köpte löst till den , vet inte vad det heter, men bra är det!
Färgerna blir FANTASTISKA!!
Kommer fota mycket nu på sommaren med den , den följer med ut på skärgården med båten , upp på landet, till stranden , ja överallt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0