Underbara sol!

Idag har vi ju helt UNDERBART väder!!
Vi vaknade och Ellie sov hela natten igen , så det verkar hålla i sig :D
Vi åt frukost och hon fick sin gröt , och sen åkte vi hem till min pappa och dom åkte ut med båten , och vi låg kvar och lekte på gräset, och jag solade!
Sen somnade Ellie i 1 timme, så jag passade på att ligga i solen då, och sen var vi i skuggan när hon vaknade!
Hon verkligen njöt av att ligga där på filten , och hon reagerade verkligen när det rörde sig någonstans , typ träden när det blåse, och så flög det förbi 4 fjärilar och hennes ögon blev stora som golfbollar  :P
 
Plockade 4st mogna jordgubbar i pappas rabatt, åt lunch, drack flädersaft och bara njöt!
Här hemma ser det ut som f*n , men det skiter jag i nu på dagarna , för det är såååå fint väder, och då tänker inte jag vara inne iaf!
Sånt kan man grejja med på kvällen ;)
 
Snart slutar Conny och då blir det "fredagsmacka" till middag, Nygräddade baguetter, rostbiff, mozzarella, gurka , tomat, avocado och beasås! SJUKT GOTT! Prova ;)
Här kommer några bilder från idag , Ellie hade sin nya jumpsuit från Newbie idag, älskar den , så himla fin , och skönt att den är sval!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0