Tjejlunch

Idag tog vi tåget och åkte till Nathalie och hälsade på , och tjejerna från kundtjänst var där också :)
Det var Mia med sin dotter Agnes, Emma med sin son Philip och bebis i magen , och Linda, och såklart Nathalie med sin lilla lilla bebis Vilda :)
Hon bjöd på jättegod pasta sallad och blåbärspaj till efterrätt, smarrigt var det!
 
Barnen(utom Vilda) lekte på golvet och Agnes gjorde glädjetjut så dom andra blev rädda haha! Ellie har blivit lite mammig den senaste veckan tycker jag, så fort jag går utom synhåll(ibland tom. räckhåll :P) så blir hon ledsen!
Men men , det är ju en del i utvecklingsfasen och det går över!
 
När vi kom hem igen köpte jag med mig kött och potatis hem , och fixade middagen och en god sallad med fetaost och ett glas rött, Semester och i love it!
Allt som allt en mycket trevlig dag! :) Tack för idag tjejer , snart gör vi om det! <3
Agnes och Ellie
 
Hej Kompis! ;D
 
Agnes , Philip och Ellie!
 
Snart ligger Vilda på golvet och leker med som stora barnen! :)


Kommentarer
Natti - Mamma till Vilda

Tack för idag gumman. Så kul att ni kom.
Ser fram emot när vi ses igen :)
Ellie är så söt, lilla blyga sötnos :)
Puss

Svar: Tack själv, supermysigt var det :)Ja, vi får ta det snart tycker jag , och ha som en "rutin", minst 1 gång i månaden tycker jag :)
Haha , ja , min lilla mammagris! Nu här hemma kan jag inte gå en meter utan att hon grinar, det är en del i utvecklingen tydligen , att dom blir så mammiga runt 7 månader, KUL ;) haha!
Vilda är ju så himla fin , det gjorde ni bra ;)
Puss & kram
ANNA

2012-07-30 @ 22:32:44
URL: http://junimamma.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0