Sill & Potäter

När vi kom hem från farsta så fixade vi iordning lite sill och potatis , mycket gott så här på sommaren tycker vi!
Vi brukar äta sill ganska så ofta på sommaren , sitta på balkongen och mysa!
 
Och den här sommaren har vi ju Ellie som sällskap också , mycket trevligt :D
 
Vi åt sill , och Ellie fick sitta i sin stol med oss och äta sin gröt, det var skönt att sitta ute tyckte hon , mycket fint att kolla på och blommorna ville hon mer än gärna ta :P
 
Imorgon återgår vi till vardagen här hemma, grabbarna är hos sin mamma, och conny jobbar så mycket han kan , för på fredag morgon, tiiiiidigt åker han och patrik ut till Arlanda, och tar flyget till Amsterdam där dom ska gå på Sensation white, blir säkert kul för dom , sist var 2008, fast då var det sensation black!
 
Jag åker hem till min mamma på lördagen och sover kvar där med Ellie, och vi ska ha en riktig tjejkväll, tar med Dear John och Dagboken, och god mat, lite vin kanske mamma?? :)
Och så ska vi bara vara, MYS!!
Hon är verkligen mitt ALLT!! Min lilla grötfisa! Skulle göra allt för dig mitt hjärta, och jag är så glad att du kom till oss!
Älskar dig mer än allt i universum!<3


Kommentarer
Mammi

Klart vi ska äta gott och dricka lite vin, men framför allt ska vi mysa <3

2012-07-03 @ 10:50:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0