Semester!

Hej på er!! Ah, semester!! :) Just nu är vi uppe i Dalarna hos connys mamma och pappa på landet, och bara är! Jag sitter här i solen och solar, Ellie sover, Conny och hans pappa är ute i skogen och plockar kantareller och connys mamma rensar jordgubbar! Så himla härligt att vara lediga tillsammans och nu äntligen är det fint väder! Vi kom hit igår em och innan det var vi hos mamma och Co. I Hälsingland, och där njöt vi av fint väder, grillat, vin och loppisar! Hittade en ballongvisp, 3 coola whisky glas och en kjol för 10:- totalt! Ha, loppis kommer vara min nya favvosyssla på helger, åka ut mot nynäs och gålö typ och leta loppisar! :D Och min mamma hittade massa fint, en gjutjärnspanna, 12 små glasskålar, 3 tavlor och lite annat! 150:-, sen hittade vi ett par skinnstövlar, typ exakt likadana som jag har från hush puppies, och mina kostade 1000:-, så frågade mamma honom vad han skulle ha för dom här, då sa han 10:- och jag dog haha!! Jävla skit! :P Dom var 1 stlk för små för mig, annars hade jag köpt dom! Nu vaknade lilltjejen, klart slut!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2380474/images/2012/pic_5013e5dd9606ee22f4000ff2.jpg" class="image">



Kommentarer
Annika

Vart i Dalarna är ni?
Jag brukar vara i Ludvika ganska mycket då jag har delar av min familj där :)

Svar: Horndal heter det , ca 1 mil från avesta :)Mitt i skogen utan el (solcell) och vatten från brunn, och spisen går på gasol , haha!
Lite meck med Ellies mat och så , det blev vattenbad med maten , och koka vatten på spisen och hälla i termos! :)
ANNA

2012-07-29 @ 18:01:17
URL: http://www.missanika.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0