Restaurang

Idag åkte vi en sväng till Nacka forum, och jäklar vad fint det var där! Riktigt fräscht!! Shoppade lite också, blev den supersöta jumpsuiten från kappahl, den rosa/gråa med luva! Kollat på den länge så det blev en i stlk 74 som hon kan ha snart, just nu är det 68, men gissar på att hon kan ha den om 1-2 månader :) Sen blev det en dregglis och två par strumpor med halkskydd på! Conny köpte ett par nya mjukisbyxor och sen åkte vi förbi Coop extra i orminge där han jobbade för många år sen och kollade! Sen åkte vi hemåt och vid halv fem åkte vi till en Kina restaurang i länna och åt middag! Man plockar ihop mat själv som dom sen wokar när man plockat klart, supergott och kul när man kan bestämma själv vad som ska vara i och hur mycket av varje! 2 tallrikar tog jag ^^ Och sen ingick det friterad banan och glass- hur bra? JÄTTEBRA! På vägen hem sa bilen att spolarvätskan var slut så vi svängde in på länna shopping och gick in på rusta och köpte det! Råkade också gå in på hemtex och köpa 4 små handdukar, 2 illrosa, och 2 knallgula! Och sen 3 bordstabletter i tyg till vårat lilla vardagsrumsbord! Tråkigt läge att dom hade 30% ytterligare rabatt på reapriset, så allt kostade 100:-! Tackar! Diskade undan och packade lite när vi kom hem för imorgon efter frukost åker vi ner till skåne :) mysigt! Och fredag blir det gekås Ullared :D hihi!! Ellie somnade vid 8(hon brukar somna vid 22-23 tiden) och jag kollade på några avsnitt av desperate housewives jag spelat in, dom visar från början på morgonen, så jag spelar in och tittar när jag kan :) En latte från min tassimo och några kakor till det satt fint! Nu ska jag sova, vi hörs imorgon eller så! Puss och kram! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0