REA

Sen åkte vi till farsta c och shoppade lite!
Grabbarna behövde nya skor, så då hittade vi lite mer rejäla flipflop skor till dom för 49:- st, och sen ett par "vans" för 100:- st, mycket bra!
 
Svängde in på Polarn&pyret också , och dom hade massa fint på rea, så vi köpte med oss 1 body, en sparkdräkt och en klänning till Ellie för ca 400:- totalt! Överkomligt! Pop kläder är så himlans dyrt om man handlar vanliga kläder, dvs inte rea, lite tråkigt tycker jag , en body kan liksom kosta 200:-, och det är lite väl mycket tycker jag!
Tacka vet jag HM!
 
Vi köpte med oss lite dricka , muffins och en varsin cheeseburgare och åkte ut till Ågesta så grabbarna fick springa av sig lite, rasta barnen som jag sa haha!
Vi gick en sväng i skogen och gick sen ner till vattnet och doppade tårna!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0