Parken zoo

Det blev ju t.o.m värre väder än det var imorse, åskan och blixten kom på besök och det dundrade hej vilt kan jag lova , alla fönster skakade haha!
 
Nej så bad blev det icke idag , har inte varit och badat någon dag , jävla skitsommar! :P
 
Vi åkte till coop och handlade massa till Ellie , blöjor, barnmat, gröt, ersättning, och våtservetter!
Och sen handlade vi lite färskvaror och sånt också, det går ju åt mer nu på semestern, typ frukost och sånt..
 
När vi kom hem så fick Ellie mat, sötpotatis och nötkött, mums tyckte hon , en halv burk slurp sa det bara , och lite fruktpure också, och sen var hon trött så vi la oss i våran säng och mös , och kollade på 2 avsnitt av desperate housewifes som jag spelat in, dom visar ju från första början nu på morgonen vid 10.20 , så jag spelar in det och kollar när jag har tid  :)
Ellie somnade i min famn , och sov tills det var slut, och sen fixade jag dagens middag, biffstroganoff!
 
Efter maten så diskade vi , och barnen kollade på film innan läggning!
Nu sover alla barnen , och vi ska också krypa i säng snart, imorgon åker vi ju direkt efter frukosten :)
Ska bli superkul , tar med oss systemkameran också , så kanske man får lite coola bilder på djuren!
Nej , sov gott så hörs vi imorgon!
Natti natti <3


Kommentarer
Elin

Jag sa ju det! Man ska ta alla tillfällen till att bada! Det där det man minns av sommaren När den är slut!

Svar: Ja , lätt att vara efterklok ;) haha
ANNA

2012-07-17 @ 23:18:58
URL: http://norbergskan.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0