Kvällens bestyr

Hej på er!
Hoppas ni mår bra.. :)
Ellie sover och jag ska strax hoppa in i en skön dusch!
Vi har förberett lite här hemma inför färden till landet imorgon em, och åkte och handlade lite barnmat och så efter middagen!
Så himla svårt att veta hur mycket man ska ta med sig upp, vi blir ju borta till söndag, men jag packade ganska mycket mat, ifall att! Och det som inte går åt ställer jag ju bara i skåpet när vi kommer hem! :)
 
Esska som hon kört på tidigare har ju liksom 3pack med rosa/blå/vita nappar, lite halvtråkigt!
Nappfashionistan Ellie ska ju ha the latest liksom! haha skämt åsido , skönt att kunna köpa flera sorter nu!
 
En kompis till mig fick en son inatt, en liten Felix! Så himla kul , hade tydligen gått jättebra, och nu bara myser dom! <3
Jättegrattis till Amanda & Simon , nu är ni 6 st i familjen , 3 människor, 1 hund och 2 katter!
Passa på att njut massa nu dom första dagarna , det var den bästa tiden tycker jag, när man lärde känna bebis, och bara låg och mös och luktade HELA dagarna! <3 ÅH!!
 
Nej , nu ska jag duscha, och imorgon blir det en lista på icke glömma hemma saker, annars glömmer jag garrat något :P
 
Puss & Kram
Jag och Ellie på min fasters 40års kalas! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0