Just nu

Ellie somnade som en stock nyss , så jag gjorde en kopp te i min nya mugg och sitter nu på balkongen och bloggar, solens strålar studsar mot huset mitt emot oss, så det lyser sådär kvällsmysigt på våran balkong just nu!
En näve vindruvor har jag också , och kvällen är gjord, här kommer jag sitta lääänge nu, ta vara på dom här kvällarna när det är såhär skönt ute!!
Det luktar citrontimjan och blommor här utem och fåglarna kvittrar.. det är vid såna här tillfällen man hinner tänka efter, och verkligen fundera över sitt liv..
Och jag kan säga det att jag är så himla lycklig , det finns inget just nu som är dåligt!
Jag har världens bästa och finaste kille , världens underbaraste dotter, och familj, och alla mår bra, det är livet för mig!
Visst finns det saker här i livet som man inte har, och gärna vill ha!
Typ ett hus med mysig tomt , massa pengar och gärna en häst eller 2 :P Men men , man kan ju inte få allt här i livet! Jag har min familj och dom är viktigast! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0