Godmorgon

Sovit underbart gott, Ellie somnade 22.30 och sov till 7 , somnade sen om till 9.30 efter en flaska ersättning!
Så utvilad är jag , så skönt!
 
Vädret är ju bättre än på länge , men det är inte speciellt varmt ännu , och det är några gråare moln på himlen , får se om det spricker upp , då åker vi och badar :)
 
Imorgon funtar vi på Skansen , och enligt vädret så ska det bli hyffsat fint faktiskt, inte regn iaf,och lätt molnigt, perfekt för skansen då ju!!
 
Ska bli skönt nästa vecka, barnen ska till sin mamma i 2 v, och vi åker upp till hälsingland, och är där i några dagar, sen upp till dalarna och är där i några dagar också , och veckan efter det åker vi till skåne till min bästa kompis , som precis har fått hem sin lilla hundvalp, en liten dvärgpincher(stavning??) SÅ JÄKLA SÖT så man dör!!
Sen på vägen hem därifrån så åker vi till Gekås ullared och shoppar lite julklappar och sånt kul :D Längtar!
Svänger antagligen förbi hos Fanny och sebastian på vägen hem , beroende på vad klockan blir och så :)
 
Nej nu ska jag fixa iordning mig, PUSS!
Morgonmys i sängen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0