Fredag

Idag har vi haft fullt upp hela dagen!
Vaknade vid 10, och då blev det lite bråttom då vi skulle vara hos karin i mammagruppen och luncha och leka vid 11, så vi blev lite sena , men det gjorde inget ;)
 
Barnen fick leka på golvet, och det är så kul att se , för nu börjar Ellie verkligen lägga märke till andra bebisar och uppskatta dom på ett annat sätt, så hon satt där på golvet och snackade med Molly och lekte, så gulligt!
Vi käkade lunch , och barnen fick också lunch , idag fick
hon spagetti och köttfärssås och banan/jordgubbspure, det slank ner, och gott var det såg det ut som , gapade stort! :)
Elin och Vally dök också upp efter ett tag och joinade lekandet!
Sen knallade vi på en kanska lång promenad, och gick bort till badudden, mycket fint där, har aldrig varit där , så dit går vi fler gånger hoppas jag, och finare väder då också tack!
Idag var det sååå kvavt ute , och jag ångrade att jag tog på mig jeans, trodde det blåste mer och var kallare än det var, så det blev väldigt klibbigt med jeans!
Men på vägen hem hittade jag smultron , så det var ju inte så farligt när man tänker efter ;)
 
Nu är Conny och Patrik iaf i amsterdam , och jag och Ellie är ensamma här hemma!
Pratade precis med honom och dom var ute och käkade och skulle gå och ta en öl, och sen sooova imorgon bitti och se sig runt i staden innan det blir sensation white på kvällen!
Hoppas dom har kul , utan fru och barn ;)
 
Vi åkte hem till min pappa en sväng , för jag glömde Ellies vällingdoserarburk där sist, och den är ju för jäkla smidig så slipper man ta med hela förpackningen med ersättningen , men idag hittade jag en liten burk som jag la pulvret i, men nu så har jag burken hemma igen , så nu är vi redo ;) haha
Man blir så handikappad när man har små barn , om man glömmer något man brukar ha till dom.. som här om dagen när jag glömde hennes flaska , då var jag passande nog vid en ica så jag kunde köpa en ny , men tänk om man inte varit det då, illa!
 
Nu ska jag försöka få den här lilla damen att sova, men det går nog inte, hon är PIGG som en mört! Sovmorgon imorgon då ;)
Imorgon  kommer min mamma hit och myser, vi ska handla något gott att äta, och jag har vin här hemma , och bra filmer, sen sover hon kvar här , ska bli supermysigt!
Och på söndagen åker vi hem till min morbror och hans tjej och hälsar på , och bebisgosar med min lilla kusin Ludvig! <3
Nej , nu slår vi igen den här dumburken för idag, PUSS!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0