Det blev en dag på stranden

Inatt var tredje gången gillt då , hon sov hela natten igen!
Somnade 23 och sov till 7, åt och somnade om till 9.45 :)
Sweet!!
 
Sen ringde Linda i mammagruppen och jag gick hem dit och mötte henne och Elin , sen knallade vi till stranden och hängde i några timmar! Solade , jag åt lunch, snackade och barnen lekte på filtarna!
Var jättemysigt!
När vi kom hem igen så ringde Conny och sa att han var på g hem , så Ellie fick sin mat, lasagne idag och sen blåbärspure, Smarrigt tyckte hon!
Och vi åt skogssvampssoppa med stekta champinjoner till, och knäckebröd med ost!
 
Vi kollade precis klart på filmen Black Death, som handlade om pesten , var väll helt ok, men såna filmer är inte riktigt min stil , jag är mer en "dear john , dagboken och the holiday" tjej likom ;) Och Disney!!
 
Imorgon har jag faktiskt inga planer, får se hur vädret blir, om det är fint så åker jag nog hem till min pappa, eller går och lägger oss på en filt någonstans! :)
 
Ellie rusar runt i sin gåstol och skriker DADADADADA, GAGAGAGA, MAMAMAMAMA! Haha , ser så kul ut!
Jag tänkte hoppa in i en dusch, och kör nog hela kittet idag, hårinpackning, bodyscrub och ansiktsmask!
 
Hörs imorgon, PUSS
Ellie på stranden, och blåbärsmonstret! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0