Bästa vän och gudmor

Du betyder så mycket för mig, och jag är glad att jag har dig i mitt liv! Saknar dig jämt, flytta till Stockholm så vi kan ses jämt!! Jag finns här för dig i vått och torrt och har gjort det sen vi träffades i England på ridlägret! Och jag vet att du alltid finns här för mig! Du var ett självklart val som Ellies gudmor, och en självklar del av min familj! Du är min syster som jag aldrig fick, jag älskar dig! <3 Och imorgon ses vi!! Längtar!! Kolla hennes instagram:natalisaa! Dom har precis köpt en liten valp, så sjukt söööt!!



Kommentarer
nathalie

Aww va söt du e:) du har alltid varit som en syster för mig och betyder oändligt mycket för mig! Den bästa systern man kan
Ha nånsin! Blev hur glad som helst av att va gudmor till lilla ellie! Och du är en självklar gudmor till mitt barn i framtiden! Älskar dig och är så glad att du är här!:) <3<3<3

2012-08-02 @ 10:10:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0