Söndag kväll

Kvällen är kommen och jag har precis tagit en skön dusch och sitter nu i pyjamas på sängen med en nyammad bebis som också ska få pyjamas på sig för kvällen!
I fredags blev jag sjukt sugen på banan milkshake så jag köpte hem glass mjölk och bananer men hann aldrig fixa det så ikväll blir det milkshake!! :D

Igår kväll hade vi film mys med Fanny och Hector och det var super mysigt! Vi köpte med oss thaimat och godis och kollade på filmen kyss mig!
Blev riktigt lyckat och skönt att bara vara hemma så när vi båda har bebisar!
Tack gumman för igår, nästa gång får vi ha filmkväll hemma hos oss! <3

Ellie och Hector låg på en filt bredvid varandra och så plötsligt höll dom varandra i handen, så gulligt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0