Nattugglan!

Inatt har vi haft en tjej här hemma som inte ville som mamma och pappa-sova!
Hon vaknade vid halv 4 ca.. och var vaken till typ halv 6, sen var hon lite kinkig ett tag och sen kom det, bajset! (ursäkta :P) Så jag förstår att hon gnällde lite faktiskt.. sen sov hon till 8 och åt, somnade om och sen gick vi upp vid 11, det var riktigt skönt och välbehövligt!

Nu har vi precis kommit hem från Farsta C, vi var där en snabbis och jag köpte 2 linnen, en långärmad amningströja och 2 amningsbhar, sen hittade jag en fin body till Ellie på REAn för 50 :-, taget!
Sen gick vi in på panduro och köpte ett sånt sett med två canvastavlor och färg, så man kan göra hand och fotavtryck på dom , fint!
Ska göra avtrycken i hennes babybok också, och på ett annat papper till min framtida tatuering! :)

Vi hann precis innanför dörren innan det började spösnöa( istället för spöregna haha ), det är riktigt stora flingor som faller, hoppas dom ligger kvar ett tag iaf, det blir ju lite ljusare ute och sen är det faktiskt ganska mysigt med snö, i lagom mängd!

Nu vaknade Ellie ute i hallen , hon är säkert hungrig mitt lilla matvrak! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0