Myslördag!

Igårkväll var Ellie lite gnällig och somnade inte fören vid 12, sen vaknade hon vid HALV FEM!!! hon brukar vakna efter 2-3 tim , så nu vart jag lite bortskämd med att få sova så länge, härligt! <3

Imorse åkte jag med Ellie till Länna och gick in på rusta och köpte lite fotoramar, ska rama in lite gravidbilder när jag får dom av Fanny, och hänga ovanför sängen! Kommer bli superfint!

Efter de åkte vi över till min pappa och hälsade på lite, han tycker så mycket om Ellie , och gosade lite med henne!

Nu sitter jag här hemma igen och i em/kväll ska jag över till Fanny och ha en tjejkväll med god mat, film och hemmaspa tjuvläste jag på hennes blogg ;) Kommer bli MYS!!
Den människan är så underbart härlig , man blir alldeles glad i hela kroppen när man är med henne, hon utstrålar ett sånt lugn och självsäkerhet så det smittar av sig! <3

Imorgon kommer min mamma över en sväng och gosar med mig och Ellie, sen ska jag ut och traska lite med henne i vagnen tänkte jag om vädret tillåter!

Ha en mysig kväll , för det ska iaf jag ha! :D

Kram!

Bjuder på en bild på mig och Natta för typ 4-5 år sedan!
Gillar min frisyr där , ska klippa mig snart och klippa lugg då tror jag!


Kommentarer
Liinda

Kul att se en bild på natta :) ses ni fortfarande? :)



Gullig liltjejen är i nalle dräkten, älskar såna! :)

Hoppas du får en toppen kväll :)

2012-01-28 @ 21:06:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0