Måndag

Idag tog vi sovmorgon och gick upp halv 11, så skönt!
Sen gick vi en liten promenad och hon somnade efter en stund!
Sen kom Conny hem vid halv 4 typ sen åt vi tomatsoppa med majs i och nygräddade baguetter till det, och kollade på en film! Älskar såna kvällar med bara mys! <3

Nu kollar jag på teen mom 3 på MTV och Ellie sover på mitt bröst, Conny spelar och barnen är hos sin mamma!

Ikväll börjar familjen annorlunda igen, älskar det programmet! Så mysiga familjer verkar det som!

Imorgon ska vi till BVC igen och väga och mäta lilltjejen, nu är det två veckor sen vi var där sist så ska bli spännande att se vad hon väger nu, sist vägde hon 4,2 kg så jag gissar på 4,7 imorgon då! Lilla matvraket som hon är så har jag säkert rätt, annars ligger jag ganska nära iaf!
Efter det ska vi till mitt jobb och hälsa på, och då kommer Mia dit också med sin nyfödda dotter Agnes och visar upp henne, sist vi var på jobbet så låg hon i hennes mage och Ellie var 2 veckor gammal! Så roligt att se när dom kommit ut ur våra magar nu! :)

Köpte en bukett tulpaner idag, älskar att ha blombuketter hemma!
Ha en mysig kväll så hörs vi imorgon! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0