Dagen i dag!

Det gick jättebra på BVC och lillfisen är inte så liten längre , haha!
Jag måste ha grädde i tuttarna tror jag för hon går upp i vikt som bara den , hon följer kurvan och ligger lite ovanför den så det ser jättebra ut!
Idag vägde hon 4220 g, så hon har gått upp 325g på en vecka , ganska bra jobbat, fast inte så konstigt som det matvraket hon är!
Nu ska vi tillbaka om två veckor igen..

Fick hem en tavla som jag beställde förut till Ellie , blev supernöjd med den , man får välja vad det ska stå i rutorna själv och färger och allt, så skickas den hem när den är klar! Lagom pris också , 180:-!

Imorgon har vi inga planer förutom att det kommer en tjej som ska spackla lite i vårat badrum och sen måla det vitt på fredag , så det blir lite fräsht igen på väggarna!
Så det blir väll en skön promenad imorgon någon gång när hon sover, skönt med frisk luft!

Den ska vi rama in nu och hänga ovanför hennes säng!

Vilka är ni som läser föresten? Har jättemånga unika besökare varje dag men inga kommentarer!!
Är det någon gravid, mamma eller andra med blogg så vore det kul att läsa era bloggar också!!
Kommentera mera, och skriv lite om er själva och vad ni vill läsa om här hos mig! :)

KRAM


Kommentarer
Ida

lilla jag är inne p läser dagligen anna! Titta in på min blogg o läs lite om livet som 8 barns mamma *haha

Var beställde du den tavlan?!? super fin!

Kram Ida (berga vettu:)

2012-01-18 @ 12:05:16
URL: http://www.agape.bloggo.nu
Anna

Härligt!

Din blogglänk funkade inte :S?

Beställde den på formeli.se, finns jättemånga fina! :)

Kram

2012-01-18 @ 13:54:32
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/
Fanny

JaG är både gravid, mamma och har en blogg hihi :P jag vill läsa mer om inredning!!! Jag saknar dig gumman <3 så mysigt att träff dig sist!! Puss!!

2012-01-18 @ 18:10:04
URL: http://littlemissunshine.se
Therese

Tjenare.. bara din kusin som är inne o kollar runt lite.. gillar att läsa bloggar.. som sagt blir lite uppdaterad hur du har det =)



kram Tessan

2012-01-21 @ 01:11:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0