Spädbarnsmassage

Imorse när vi vaknat till liv här hemma så åkte vi och storhandlade, för Conny var ledig idag så då passar vi på!
Så skönt nu när alla skåp, kyl och frys är fulla med mat och gott, älskar det!

Sen var vi hemma en stund och mös innan vi gick ner till öppna förskolan för mammagrupp, och det var 3 andra mammor där också , som också fått sitt första barn, men Ellie var minstingen iaf, de andra var 3 månader, 3,5 och 6 månader gamla, 2 flickor och en pojke!
Och de 3 första gångerna nu så lär vi oss spädbarnsmassage, jättekul!
Ellie gillade läget där på handduken iaf, och sen blev hon hungrig när vi precis var klara, och sen somnade hon , haha helt utslagen efter skön massage, mat och en ny blöja!

Sen kollade jag på Marley och jag, den är så underbar den filmen , man gråter en skvätt kan jag tala om, så se den om ni inte sett den!

Och nu har vi precis ätit middag, det blev fläskfilé med skogssvampspanna och rösti till , supergott var det!

Ikväll är det Revenge på trean ,har fastnat helt för den serien!

Ha en mysig kväll så hörs vi imorgon! Kram från oss

Min gosfia imorse, lyckades äntligen fånga smilet på bild :D<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0