Snöstorm

God dagens! Imorse var vi uppe redan vid 8, käkade lite frukost och sen gick vi ut på en liten promenad , med betoning på liten, för jäklar vad kallt det var! Just nu är det 10 minus , men då var det tolv minus.. Ellie somnade i vagnen, men vaknade när vi kom hem igen efter en halvtimmes promenad! Nu ligger hon och sover i babysittern som jag rätade ut till fullt liggläge, hon somnade när jag diskade och så passade jag på att dammsuga för det blev inte av igår! Nu gnällde hon till en gång men blev tyst så jag gissar att hon somnade om.. I em kommer Jennifer förbi och hälsar på oss, och ikväll kanske mamma kommer hit en sväng , beror på hur snöovädret fortsätter! Nu vaknade hon , hörs sen! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0