Mammaledig

Idag var jag förbi jobbet och käkade lunch och skrev på papper om hur länge jag ska vara mammaledig!

Jag kommer jobba 1 kväll i veckan och var fjärde helg fr.o.m. Augusti iår, lite extra pengar och så sparar jag mammadagar också!
Sen kommer jag vara hemma tills Ellie börjar på dagis som säkert blir i augusti 2013 då en ny termin börjar! Sen kommer jag säkert jobba mer innan det då det alltid behövs personal! Känns superbra att hon kommer vara 1,5 år minst när hon börjar dagis!

Sjukt egentligen att man ska tänka på sånt nu när hon bara är 2 månader(den 25e) men men det behövs ju planer inför framtiden!

Idag åt vi självklart semlor till efterrätt efter gulaschsoppan, väldigt onyttigt men GOTT!!
Ikväll händer inget speciellt, bara mys här hemma!

Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0