Magen efter förlossningen!

Det är många som undrat hur magen ser ut efter förlossningen , och den har nästan gått tillbaka helt till sin normala storlek , men har en annan form!
Den är ju lite degig, och man ser ju att jag har varit gravid, men det bryr jag mig faktiskt inte om ett dugg, jag tycker mer om min kropp nu än vad jag gjorde innan , det kanske är psykiskt , att man accepterar den som den är för att Ellie har legat där inne , vem vet.. Men huvudsaken är att jag är nöjd med min kropp och det är jag!


Den första bilden är 1 vecka innan Ellie kom , den andra är samma dag som hon kom fast på kvällen, och den sista är dagen efter hon kom!


Och här är magen idag , 6 veckor efter förlossningen!
Jag fick några bristningar fram på magen under naveln , men dom syns knappt, och inte så konstigt att man fick det heller, magen var ju SUPERSPÄND de sista veckorna när hon växte som mest!
Hormonranden är kvar, men den försvinner sakta men säkert!

Det är helt ofattbart att hon låg där inne , min fina prinsessa! <3


Kommentarer
ENDENISE

sv: means till startsidan :) men har skrivit startsidan nu så alla hajar :D bra att allt såg bra ut :) kram

2012-02-04 @ 12:04:03
URL: http://endenise.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0