Härligt!

Imorse så ville Ellie inte gå upp förens 11.30, hon somnade om varje gång hon ätit!
Så vi gick upp och jag åt mat, sen gick vi ut på en promenad! jätteskönt var det, lite blåsigt men skönt!
Hon somnade men vaknade när vi kom in, så hon satt i babysittern när jag diskade, sen dammsög jag och startade en tvättmaskin, oj oj vilken hemma fru jag är ;)

Conny slutar tre idag och sen kommer grabbarna hit den här veckan också!

Nu ska jag ta ett glas saft och mysa lite i soffan med min glada tjej!

Så här låg hon igår, det är tacken man får när man ger henne bröstet ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0