Fredaaaag!

Jippi, älskar fredagar!!
Och imorgon är hela familjen hemma och myser!

Igår var jag över till min farmor på fika, så provade vi dopklänningen också, den har gått i arv ända från min pappa, så det är många som har haft den!
Och nu har farmor broderat in alla som är döpta i den, namnen alltså!
Så nu ska hon brodera in Ellie i rosa, under mitt namn! Hon kommer bli så fin! <3
Sen hade farmor stickat en Pippi tröja till Ellie, jätte söt, den kan hon ha om någon månad!
Sen när vi kom hem så lagade jag flygande Jakob till middag, tycker det är supergott!

Och idag så åkte vi till min mammas jobb och hälsade på och åt lunch, och så hade mamma köpt en rosa adidas träningsoverall till henne, haha så gulligt! Den kommer hon också kunna ha om någon månad!
Och nu sitter jag på tåget hemåt, och ikväll blir det fredagsmys! Det blir fläskkotletter med potatis eller hemmagjort mos och god sås till, och färska nykokta sockerärtor! Mums!

Sen blir det något gott ikväll, lite choklad till mig tror jag och lite chips tror jag som ungarna får ta lite som fredagsmys!
Sen kollar jag och Conny säkert på en film och myser!

Ha en mysig kväll så hörs vi sen! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0