Dop

Idag ringde jag till kyrkan och bokade in dop, så nu är det klart!
Och imorgon åker jag över till farmor och provar dopklänningen på Ellie för att se att hon kan ha den om 3 månader! :)

Idag har jag övat Ellie på att sova i sin säng, hon brukar ofta vakna när hon ligger där så hon sover i våran säng på natten! Så jag övar henne på dagtid så kommer hon nog vänja sig tillslut!

Idag blir det våfflor till middag, så gott med glass och sylt till!
Jonathan fick välja vad han ville ha till middag idag och han har velat ha det länge nu så idag blir det de! Gott!

Idag när grabbarna kom hem så grinade Alex och sa att han ville åka till gröna Lund, haha! Nästan helt otröstlig var han, men tillslut var det okej när jag sa att vi åker dit när det är varmare ute och dom har öppet!

Jag satte på Ellie en kofta med sockor till som jag hade när jag var bebis, som min mormor stickat! Så gulligt och kul att hon kan ha det nu! Pluttis! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0