Lucia

Hej på er..
Det ekar lite tomt här ibland nu , men vi har så mycket för oss!
Igårkväll så jobbade jag, och på dagen var vi bara hemma och lekte..
Kom hem vid 11 och var helt slut, och Ellie sover lite dåligt just nu , hon vill inte sova i sin säng när vi har gått ocg lagt oss, så hon somnar bara om hon får ligga mellan oss och sova.. suck!
Och hon ligger inte still , sparkar och slår..
Så jag sover ju sämre också..
 
Men men , imorse vaknade hon 6:30 när Conny och Jonathan skulle gå hemifrån.. och ville inte somna om..
så vi gick upp och kollade lite på luciafirandet på tv, åt frukost och sen strax innan 10 gick vi ner till öf för att fira :D
Vi var tomtemor och tomtenissa! Så gullig i sin juloutfit! <3
 
Vi sjöng julsånger och efteråt så fikade vi pepparkakor och lussebullar, och sen gick vi hem igen , efter lite lek och bus!
Hon fick lunch och somnade efter en stund, då bakade jag kladdkakemuffins och drömmar, och sen fixade jag dumlefluff som ska vispas imorgon och spritsas på muffinsarna som vi ska ha imorgon då några av Ellies och mina kompisar kommer hit och firar henne! :)
 
Nu håller jag på att göra mig redo , för när Conny kommer hem så ska jag och Ellie iväg hem till Linda och Pär, som ska ha glöggafton! Lite mackor och fika bjuds det på! Ska bli mycket trevligt :)
 


Kommentarer
beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com)

2012-12-13 @ 19:08:46
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=
Caroline Nilsson

Bloglovinbyte? :)

Svar: Kör inte med bloglovin! :)
ANNA

2012-12-14 @ 13:07:42
URL: http://iamcarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0