Ellie 1 år

Och igår så fyllde ju Ellie 1 år!
Och det blev ju lite julaftons repris då haha..
 
Vi vaknade strax innan 9, och då smög jag in och väckte grabbarna, tände 2 ljus och tog fram 1 present och gick in i sovrummet och sjöng Ja må hon leva!
Och Ellie sov fram tills vi sjungit klart och började med hurra delen :P Då vaknade hon och satte sig upp och pekade på oss och log med ett stoooort leende, och sa DÄÄÄÄÄÄÄ! :) haha!
 
Så fick hon slita upp sitt paket med lite hjälp från brorsorna ;)
Och där i låg världens finaste Kanin med brodyr på , Ellie 25/12 2011!
 
Sen gick vi upp , åt frukost, och gjorde oss iordning för min mamma och co skulle komma runt 10-11 tiden och fira Ellie!

Dom plingade på, och vi öppnade jag och Ellie, och så sjöng dom för henne, hon såg helt chockad ut, men glad :)
Hon fick 2 paket, en väska med dalahästen på, och ett barnset med tallrik, skål och mugg på, med zoo djur på, superfint!
Vi fikade och så sen åkte dom vidare upp mot landet!
 
Sen tänkte jag att Ellie skulle sova efter lunch så hon var pigg vid 14 när alla andra skulle komma!
Men hon vägrade ju sova :P så hon var vaken tills alla kom!
Min moster m familj, min morbror och kusin, min morfar m fru, min mammas morbror, min pappa och hans tjej m sin son, min bror Eric, mina bonussystrar och ena pojkvännen, min farbror m familj, min farmor och faster!
Så det var FULLT hus här hemma, vi skulle nog tagit drop in istället för att alla kom samtidigt haha!
Men men , då vet vi det till nästa gång ;)
 
Hon fick så mycket fint!
Duplo, leksakskamera, mjukisdjur tax, en mjuk docka, 1 mössa, 1 klänning och 1 par strumpbyxor, 1 bil med kossa på, 1 kofta, 1 födelsedagståg och ett gungfår!
Av oss fick hon den fina kaninen, barbapappa och barbamamma, 1 bok om pelle kanin, 1 mimmi brio bil, 1 set med muggar, tallrikar skedar och glassar i plast och 1 tröja!
Tack för alla fina paket , och ni som kom, och alla andra som grattade Ellie på sin stora dag! :)
Ellie på morgonen i sängen!
 
Min FINA ettåring! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0