Bättre

Usch vad jobbiga dom här 3 dygnen har varit!!
Hon har ju varit supermammig och kräkts hit och dit, och bara mått dåligt..
Och igår kräktes hon ju vid 11, och efter det fick hon vätskeersättning hela dagen och fick behålla det, sen lite välling vid läggdags.. och då sov hon fram till 5 imorse, utan att kräkas och vakna..
Då fick hon 150 ml välling och somnade om.. sen har hon fått behålla det också!!
 
Så himla skönt.. och idag har det varit typ som vanligt.. hon åt frukost, macka med leverpastej och lite gröt, sen lunch åt hon 1/2 burk mat och lite frukt, och middag typ 1/2 burk också.. men vi tar det ju sakta och säkert..
 
Nu fick hon majsvälling som hon drack typ halva av, och jag tror hon sover :P det är tyst där inne iaf.. ska gå och kolla till henne om en stund!
 
Så om hon somnat så ska jag och Conny kolla på något, kanske Prison break som vi kollar på igen , på Netflix som är hur smart och bra som helst!! Jag kollar också på vampire diaries där, och barnen kan kolla på filmer och så!!

Eller så kanske vi sätter på en film.. vi får se!

Jag köpte lite plockgodis, sen har vi ostkrokar( vad säger ni :P? ) hemma också, och blodapelsiner <3 och julmust!!
Och nu skriver jag ner det, efter nyår blir det fasiken skärpning med gottis saker, iaf på veckodagarna, då blir det aja baja för min del!!
Utom i speciella tillfällen och så såklart, men vanliga dagar och så MÅSTE jag låta bli.. och anledningen är att jag har faktiskt fått tillbaka ca 4 kilo av dom jag tappade efter graviditeten, usch!!
Inte för att jag tycker att jag är tjock, men jag vet ju att dom kilona bara är onödiga, så då ska dom bort igen och jag SKA ner på min "före graviditeten" vikt igen!
Jag ska köpa hem typ morötter och sånt så jag kan snaksa på det och typ en näve nötter lite då och då..
 
Nu, lördagsmys!
Kramis
Nya fina vykort som ska bli tavlor!
Funtar på att sätta mig i typ photoshop och fixa ihop lite budskap och så, och printa ut och rama in.. ska prova :)


Kommentarer
Mikaela

Skönt att hon är bättre så kanske vi kan hälsa på snart, vi har ju paket till ett-åringen! :)
Min räddare i nöden är valnötter! Perfekt att mumsa på när man blir sådär galet sugen!

Svar: Ja ni är alltid välkomna :)Haha , då får man ju tillfälle att fika, damn ;)
Valnötter är grymt gott, och pistagenötter! får bli det sen, bättre än kakor och sånt skit!!
ANNA

2012-12-29 @ 21:26:34
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0